Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Πεζοπορία - περίπατος από το Σύλλογο Χρυσοβιτσάνων το Μ. Σάββατο.

Πεζοπορία-Περίπατος το Μεγάλο Σάββατο στη Χρυσοβίτσα Ξηρομέρου.
Γράφει η: Καλλιρρόη Γεωργούλα
Στις 3/4/2010, το Μεγάλο Σάββατο και ώρα 8.30 το πρωί ο Σύλλογος μας «Τα Κόροντα» πραγματοποίησε εκδρομή-περίπατο στο εκκλησάκι του Αϊ-Θανάση. Πολύ νέοι αλλά και μεγαλύτεροι παραβρεθήκαν. Περάσαμε μέσα από μονοπάτια κάναμε μια ενδιαφέρουσα στάση στην είσοδο του αρχαίου κάστρου των Κορόντων (θέση πόρτες) όπου εκεί ο συγχωριανός μας Αλέξανδρος Ταπραντζής μας διάβασε αποσπάσματα από το βιβλίο «Μελετήματα του Ξηρομέρου» του Αλέξανδρου Σάββα, σχετικά με το αρχαίο κάστρο.
Η πορεία μας συνεχίστηκε και σε λίγο ξεπρόβαλε μπροστά μας το εκκλησάκι του Αϊ- Θανάση. Στους πρόποδες του λόφου μας περίμενε ο παπάς του χωριού πατήρ Φώτιος Χαντζής και όλοι μαζί ανηφορίσαμε τον λόφο, φτάσαμε στο γραφικό ξωκλήσι του Αϊ-Θανάση, η θεά ήταν φανταστική, η πράσινη βλάστηση και τα ανθισμένα λουλούδια των δέντρων, έκαναν το τοπίο μαγευτικό.
Καθίσαμε λιγάκι στο εκκλησάκι για να ξεκουραστούμε και για να βγάλουμε μερικές αναμνηστικές φωτογραφίες, ο παπάς του χωριού μας πήρε τον λόγο και έκανε μια μικρή ξενάγηση σχετικά με το ξωκλήσι. Υπήρξαν και ενδιαφέρουσες ερωτήσεις από τους νέους προς τον Παπά- Φώτη που αυτός πρόθυμος όπως πάντα έδινε της απαντήσεις.
Η ώρα της επιστροφής έφτασε!!! Στο δρόμο υπήρχαν διάφορα είδη φυτών, οι βελανιδιές ήταν πολύ εντυπωσιακές και ο κάμπος καταπράσινος!!!
Κατάκοποι φτάσαμε στην πλατεία του χωριού μας, η κούραση ήταν το μόνο που δεν σκεφτόμασταν αυτή την ώρα, η σκέψη μας ήταν στην επόμενη εκδρομή που θα πραγματοποιούσε ο Σύλλογός μας.
Το επόμενο ραντεβού δόθηκε των Αύγουστο στα πλαίσια των πολιτιστικών εκδηλώσεων. Οι πεζοπορίες-περίπατοι που διοργανώνει ο Σύλλογος θα μας μείνουν αξέχαστες.